0 zł
Zarejestruj się
Zapomniane hasło lub login?
IKN: Opinie

Co sądzą o naszych szkoleniach ich uczestnicy

Jesteś tutaj


Po raz pierwszy korzystam z metody e-learningowej, jestem zachwycona formą przekazu wiadomości, materiałami do nauki, o elastycznym czasie uczestnictwa w kursie nie wspominam, bo to oczywiste. Kurs na 5+. Dla mnie rewelacja!

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.4 Podstawy biblioterapii



Doceniam szczególnie szybki i merytoryczny kontakt z prowadzącymi szkolenia. Na każde pytanie otrzymywałam odpowiedź w przeciągu godziny. Bardzo podobał mi się język materiałów - prosty, zrozumiały, bez zbędnego naukowego "bełkotu", ale jednocześnie pełen treści. Szkolenie w domu pozwala na lepsze skupienie, przemyślenie nowych wiadomości - na pewno skorzystam jeszcze niejeden raz.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.9 Terapia sztuką w praktyce pedagogicznej



To był mój pierwszy w życiu kurs internetowy i obawiałam się trochę, czy w tej formie można się czegoś nauczyć. Okazało się że tak - materiały były bardzo dobrze przygotowane, a dzięki pracy zaliczeniowej i kontaktom z prowadzącą nauczyłam się sama wykonywać badanie. Bardzo odpowiada mi też możliwość uczenia się w dogodnym dla mnie czasie. Na pewno będę nadal korzystać z takich kursów!




Miła współpraca z Panią Prowadzącą, która odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Dobrze przygotowane materiały (na żadnym "zwykłym" szkoleniu jeszcze takich nie dostałam).

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie III.2 Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji



Dla mnie sama forma jest wyjątkowo trafionym pomysłem. Mam małe dziecko i uczestnictwo w tradycyjnych formach szkolenia jest mocno utrudnione. Państwo dajecie mi możliwość doskonalenia zawodowego, bez konieczności wychodzenia z domu :)

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie I.3 Zaburzenia odżywiania się u dzieci i młodzieży - objawy, przyczyny, formy pomocy



Najbardziej podobał mi się komfort siedzenia w domu, własne tempo pracy, żadnego stresu, żadnych wyjazdów, po prostu wspaniała sprawa. Poleciłam kurs moim koleżankom.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.4 Podstawy biblioterapii



Bardzo precyzyjny dobór materiałów szkoleniowych. Samo sedno tematu ,bez zbędnych treści. Możliwość nauki (szkolenia) bez wychodzenia domu, a co za tym idzie tracenia czasu na dojazdy. Sprawna organizacja tzn. bardzo dobry kontakt z Panią Prowadzącą, szybkie sprawdzanie zadań zaliczeniowych. Organizacyjnie w skali od 1 do 10 na 10.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie III.2 Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji



Rzetelnie przygotowany materiał, często odnoszący się do sytuacji z życia wziętych. Wiele przykładowych problemów i pomysły na ich rozwiązanie.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.3-1 Techniki terapii behawioralnej w pracy dydaktyczno-wychowawczej: jak skutecznie stosować nagrody, pochwały i systematyczną uwagę?



Wygoda, możliwość rozłożenia pracy w czasie, uzyskanie zaświadczenia o wykorzystaniu technologii informacyjnej, zastosowanie wiedzy w szkole, w razie problemów możliwość skorzystania z rady prowadzącego.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.4 Podstawy biblioterapii



Dowiedziałam się znacznie więcej niż się spodziewałam - dobrze opisane podstawy psychologiczne. Podobało mi się też zadanie zaliczeniowe i możliwość samodzielnego decydowania o czasie nauki.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.7 Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga. Mechanizmy psychologiczne, metodyka prowadzenia zajęć, tworzenie bajek terapeutycznych opartych na diagnozie problemów dziecka



Przygotowane materiały były jasne, więcej dowiedziałam się korzystając właśnie z takiego kursu, niż z kursów tradycyjnie prowadzonych.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie II.6 Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym



Fachowo przygotowane materiały, praktyczne pomoce do badań (np. arkusze zapisu). Wyczerpujące odpowiedzi Pani Prowadzącej na moje wszystkie pytania, Jej wiedza i kompetencja :)

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie III.7 Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna dyskalkulii



Super opracowane materiały i forma zaliczenia, mam małe dziecko i tylko takie dokształcanie na razie wchodzi w grę.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.2 Podstawowe zasady terapii behawioralnej



-dostępność ( zajmuję się kursem wtedy, gdy mam czas)
-konkretnie przygotowane materiały szkoleniowe
-nie ma straty czasu na zajęcia organizacyjne, zapoznawcze, integrujące grupę (która jest przypadkowa i tymczasowa i tak naprawdę tej integracji nie wymaga )
-nie ponoszę dodatkowych kosztów (przejazd, nocleg)
-nie muszę przeorganizować życia sobie i rodzinie (opieka nad dzieckiem, zwalnianie z pracy na czas mojej nieobecności).

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.9 Terapia sztuką w praktyce pedagogicznej



Wnikliwa wiedza psychologiczna o przyczynach nieśmiałości i o tym, na czym polega jej terapia. Wiele wiadomości było dla mnie nowych i dużo dzięki nim zrozumiałam. Podobało mi się też że mogłam wybrać sobie jeden z trzech tematów pracy zaliczeniowej.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie I.8 Jak pomóc nieśmiałemu nastolatkowi



Bogate materiały, napisane w sposób zrozumiały i czytelny, a zarazem ciekawy. Podobało mi się również to, że mogłam pracować w domu w czasie wygodnym dla mnie, co nie jest możliwe w tradycyjnych kursach.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie I.9 Jak pomóc nieśmiałemu dziecku w przedszkolu i szkole podstawowej



Ciekawa, przejrzysta forma przekazanych treści. Również sama forma organizacji kursu - duże ułatwienie dla osób chcących podnosić swoje kwalifikacje bez wychodzenia z domu, np. dla nauczycielek będących młodymi matkami.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie I.8 Jak pomóc nieśmiałemu nastolatkowi



Dogodna forma zaliczenia kursu, praca w domu – zdalna. W moim przypadku to wiele znaczy, bo przebywam poza granicami Polski.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie III.10 Podstawy wiedzy o dysleksji



Mówi się, że kontakt z prowadzącym jest największym problemem w szkoleniach elearningowych, gdyż jest on utrudniony. W tym przypadku było zupełnie odwrotnie - kontakt ze wspaniałą prowadzącą był wspaniały. Ponadto zadanie do wykonania było bardzo rozwijające.

Zobacz więcej o tym kursie ›Uczestnik szkolenia
opinia uczestnika o kursie IV.7 Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga. Mechanizmy psychologiczne, metodyka prowadzenia zajęć, tworzenie bajek terapeutycznych opartych na diagnozie problemów dziecka



Materiały do kursu bardzo dobrze, ciekawie opracowane. Na uwagę zasługuje fakt, że oprócz suchej teorii, mamy również opisy przypadków osób, które borykały się z problemem bulimii i anoreksji. Dzięki temu lepiej jest zrozumieć istotę tych zaburzeń.

Zobacz więcej o tym kursie ›Uczestnik szkolenia
opinia uczestnika o kursie I.3 Zaburzenia odżywiania się u dzieci i młodzieży - objawy, przyczyny, formy pomocy



Możliwość zdobywania wiedzy w dowolnym czasie jest ogromnym udogodnieniem, przyjemnością - tego doświadczyłam na tym kursie i chyba to najbardziej mi się podobało. Treść i temat kursu jest również ciekawy, jednak bez pierwszego byłby dla mnie nieosiągalny.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.9 Terapia sztuką w praktyce pedagogicznej



Nie musiałam się spieszyć z przyswajaniem materiału, pracowałam w dogodnym dla siebie tempie. Istotna była również możliwość zapoznania się z przemyśleniami innych kursantów.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.4 Podstawy biblioterapii



Najbardziej podobał mi się łatwy dostęp i dowolność czasowa, a także możliwość kontaktowania się z opiekunem kursu w każdej chwili. Ocena kursu jest bardzo szybka, co też jest dla mnie ważne.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie IV.5 Biblioterapia wychowawcza dzieci i młodzieży



Wygoda w zdobywaniu wiedzy, bez straty czasu na wyjazdy. 100% zadowolenia z takiej formy szkolenia.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie II.6 Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym



Mogłam w dogodnym dla siebie momencie usiąść przy komputerze, przeglądać materiały szkoleniowe, uczyć się. Nie musiałam tracić pieniędzy na dojazdy. Czasem „zwykłe” kursy , które mnie interesują, organizowane są po stworzeniu się grupy i muszę czekać na to kilka tygodni. Zdarza się, że taka grupa nie zaistnieje i klops. Kurs internetowy to świetny sposób nauki.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie III.2 Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji



Możliwość dowolnego gospodarowania czasem zapoznania się z materiałami i wykonania zadań. Oszczędność czasu plus możliwość korzystania z warsztatów na miejscu ułatwia życie osobom zapracowanym, posiadającym małe dzieci, kłopoty rodzinne... Dla mnie to jedyna możliwa forma dokształcania - nie mogę opuszczać domu. A może w przyszłości jedynie w ten sposób będziemy się douczać... Marzenia.

Zobacz więcej o tym kursie ›
opinia uczestnika o kursie III.4 Podstawy terapii pedagogicznej dysleksji

Pomiń Oceny naszych kursów

Oceny naszych kursów

Czy ogólnie jest Pan/i zadowolony z kursu? 9.25 / 10

Czy dobrze współpracowało się Panu/i z osobą prowadzącą szkolenie? 9.30 / 10

Czy materiały szkoleniowe mogą zostać wykorzystane przez Pana/ią w praktyce?9.17 / 10

Czy kurs internetowy jest Pana/i zdaniem wartościową formą doskonalenia?9.54 / 10

Dane uaktualniane automatycznie na podstawie ankiet wypełnianych po zakończeniu kursu
Pomiń KATALOG SZKOLEŃ