0 zł
Zarejestruj się
Zapomniane hasło lub login?
IKN: Katalog szkoleń

Szkolenie internetowe dla nauczycieli i rodziców: III.5 Dyskalkulia: przyczyny i objawy specyficznych trudności w uczeniu się matematyki

Jesteś tutaj

SZKOLENIA INTERNETOWE (E-LEARNING)

Kategoria: III. Trudności w uczeniu się - rozpoznawanie, terapia, zapobieganie

III.5 Dyskalkulia: przyczyny i objawy specyficznych trudności w uczeniu się matematyki (e-learning)

Podsumowanie: Co to jest dyskalkulia i jak się objawia? Kiedy trudności w matematyce możemy nazwać dyskalkulią?

Adresaci:psychologowie, pedagodzy, nauczyciele matematyki, nauczyciele gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, nauczyciele klas I-III, nauczyciele przedszkola

Liczba godzin szkolenia tradycyjnego, jakiej odpowiada kurs:8

Forma zaliczenia:Test wiadomości

Cena kursu internetowego:79 zł

Najkrótszy możliwy termin ukończenia:1 dzień roboczy od wpłynięcia opłaty za kurs do uzyskania oceny pracy zaliczeniowej i wystawienia zaświadczenia. Więcej informacji o czasie trwania kursu.

Prowadzący: mgr Magdalena Pitala-Jasek - psycholog z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, specjalizuje się w diagnozie psychologiczno-pedagogicznej i psychologii edukacji oraz doradztwie edukacyjnym i wychowawczym dla rodziców i nauczycieli (m.in. w ramach prowadzonej od 2007 r. niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej)

Uwagi:

Program kursu:

1.Definicje trudności w uczeniu się matematyki

2.Kryteria diagnostyczne zaburzeń w uczeniu się matemetyki wg DSM-IV i ICD-10

3.Współwystępowanie trudności w czytaniu, pisaniu i liczeniu

4.Objawy zaburzeń rozwoju umiejętności arytmetycznych

  • U dzieci z współwystępującymi trudnościami w czytaniu, pisaniu i liczeniu
  • U niedyslektycznych dzieci z trudnościami w matematyce

5.Koncepcja E. Gruszczyk-Kolczyńskiej

  • Problem gotowości do uczenia się matematyki na sposób szkolny
  • Prawidłowości rozwoju dziecięcego liczenia
  • Teoria operacyjnego myślenia
  • J. Brunera teoria rozwoju poznawczego – reprezentacje enaktywne, ikoniczne i symboliczne
  • Zdolność do swobodnego posługiwania się reprezentacjami ikonicznymi i symbolicznymi podstawą uczenia się matematyki w warunkach szkolnych
  • Konsekwencje rozpoczynania nauki matematyki w szkole bez należytych kompetencji intelektualnych


Opinie:Co najbardziej podobało się uczestnikom?Możliwość dostosowania tempa kursu do własnych preferencji i możliwości.

 
 


Opinie pochodzą z ankiet wypełnianych po zakończeniu szkolenia.

ZAMAWIAM


Średnia ocena kursu: 8.81/10

automatycznie wyliczana z anonimowych ankiet wypełnianych przez uczestników szkolenia


Cena: 79 zł

w tym m.in. 2 miesiące dostepu, nielimitowane konsultacje z prowadzącym oraz wysyłka pocztą zaświadczenia o ukończeniu



Pomiń KATALOG SZKOLEŃ

KATALOG SZKOLEŃ

Po raz pierwszy korzystam z metody e-learningowej, jestem zachwycona formą przekazu wiadomości, materiałami do nauki, o elastycznym czasie uczestnictwa w kursie nie wspominam, bo to oczywiste. Kurs na 5+. Dla mnie rewelacja! Zobacz więcej opinii ›