I.7a Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, zabawy plastyczne i manualne, zabawy integracyjne (e-learning) Podsumowanie:
Dobrane do możliwości i potrzeb dzieci z ADHD zabawy uspokajające, oddechowe, plastyczne i integracyjne - z komentarzem pedagoga. Zabawy z powodzeniem można stosować również w edukacji dzieci bez zaburzeń rozwojowych.
Problematyka:
Zaprezentowane w materiałach szkoleniowych zabawy wszechstronnie wspomagają rozwój dziecka. Zostały dobrane szczególnie pod kątem potrzeb dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: stymulują jego funkcje poznawcze, kształtują umiejętności społeczne, zaspokajają potrzeby psychofizyczne. Mogą jednak z powodzeniem być stosowane wobec dzieci bez zaburzeń rozwojowych. Autorka materiałów, pedagog z doświadczeniem w pracy z dziećmi z ADHD, przygotowała ponad 70 sprawdzonych w praktyce zabaw indywidualnych i grupowych odpowiednich dla przedszkolaków oraz uczniów szkoły podstawowej. Propozycje można wykorzystać zarówno w toku codziennych zajęć dydaktycznych, jak i podczas warsztatów dla dzieci nadpobudliwych lub ich rodziców. Adresaci:psychologowie, pedagodzy, nauczyciele szkoły podstawowej, nauczyciele przedszkola Liczba godzin szkolenia tradycyjnego, jakiej odpowiada kurs:5 Forma zaliczenia:przygotowanie scenariusza zajęć Cena kursu internetowego:55 zł
Najkrótszy możliwy termin ukończenia:1 dzień roboczy od wpłynięcia opłaty za kurs do uzyskania oceny pracy zaliczeniowej i wystawienia zaświadczenia. Więcej informacji o czasie trwania kursu. Prowadzący: mgr Magdalena Pitala-Jasek - psycholog z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, specjalizuje się w diagnozie psychologiczno-pedagogicznej i psychologii edukacji oraz doradztwie edukacyjnym i wychowawczym dla rodziców i nauczycieli (m.in. w ramach prowadzonej od 2007 r. niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej) Uwagi:
Zapraszamy do udziału w komplementarnym szkoleniu I.7b, prezentującym zabawy ruchowe, rozwijające koncentrację uwagi i pamięć, uczące kierowania uczuciami - oraz teksty relaksacyjne. Szkolenia można realizować w dowolnej kolejności. SPIS TREŚCI
1. Znaczenie zabawy w terapii dziecka z nadpobudliwością psychoruchową.
2. Zabawy na uspokojenie (relaksacyjne) 3. Ćwiczenia oddechowe 4. Zabawy plastyczne i manualne 5. Zabawy integracyjne 6. Potrzeby dziecka nadpobudliwego psychoruchowo - wskazówki dla rodziców i nauczycieli
Opinie:Co najbardziej podobało się uczestnikom?zrozumiałość materiałów, praca z materiałem w wygodnym dla mnie czasie Opinie pochodzą z ankiet wypełnianych po zakończeniu szkolenia.ZAMAWIAM |