IV.2 Podstawowe zasady terapii behawioralnej (e-learning) Podsumowanie:
Na czym polega terapia behawioralna (terapia zachowania)? Dlaczego jej znajomość jest potrzebna nauczycielom i rodzicom?
Problematyka:
Kurs prezentuje podstawowe założenia behawioryzmu i terapii behawioralnej z uwzględnieniem ich zastosowania w pracy nauczyciela, a także w wychowaniu. Adresaci:wychowawcy klas, pedagodzy, nauczyciele gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, nauczyciele klas I-III, nauczyciele przedszkola Liczba godzin szkolenia tradycyjnego, jakiej odpowiada kurs:6 Forma zaliczenia:test wiadomości Cena kursu internetowego:55 zł
Najkrótszy możliwy termin ukończenia:1 dzień roboczy od wpłynięcia opłaty za kurs do uzyskania oceny pracy zaliczeniowej i wystawienia zaświadczenia. Więcej informacji o czasie trwania kursu. Prowadzący: mgr Magdalena Pitala-Jasek - psycholog z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, specjalizuje się w diagnozie psychologiczno-pedagogicznej i psychologii edukacji oraz doradztwie edukacyjnym i wychowawczym dla rodziców i nauczycieli (m.in. w ramach prowadzonej od 2007 r. niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej) SPIS TREŚCI 1. Behawiorystyczne podstawy terapii 1.1. Prawa uczenia się i ich rola w genezie zaburzeń zachowania 1.2. Warunkowanie klasyczne 1.3. Warunkowanie sprawcze (instrumentalne) 1.4. Modelowanie (uczenie się przez obserwację) 1.5. Uczenie się poznawcze 2. Metody terapii opartej na prawach uczenia się 2.1. Wygaszanie 2.2. Odwrażliwianie (desensytyzacja) 2.3. Terapia implozyjna 2.4. Wzmocnienie pozytywne 2.5. Terapie awersyjne 2.6. Naśladowanie modeli 2.7. Trening asertywności 2.8. Ekonomia żetonowa 3. Ocena terapii behawioralnych
Opinie:Co najbardziej podobało się uczestnikom?Materiały były przygotowane przystępnie. Opinie pochodzą z ankiet wypełnianych po zakończeniu szkolenia.ZAMAWIAM |