0 zł
Zarejestruj się
Zapomniane hasło lub login?
IKN: Pomoc

Wskazówki techniczne i organizacyjne, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jesteś tutaj

Pomoc : Jak zapisać się na kursy internetowe

Jak zapisać się na kurs e-learningowy?

I. Jeżeli uczestnik samodzielnie opłaca swoje szkolenia, należy:

1. utworzyć i uaktywnić konto użytkownika tutaj;
2. odebrać e-mail z instrukcją aktywowania konta i wykonać ją;
3. zalogować się;
4. przejść do katalogu kursów e-learningowych
5. dodać do koszyka wybrane kursy;
6. jeśli posiadają Państwo kod promocyjny - wpisać go i kliknąć przycisk "przelicz"
7. zależnie od preferencji: dokonać płatności za pośrednictwem serwisu PAYU, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie lub wykonać samodzielnie przelew bezpośrednio na nasze konto (informacje o formach płatności i instrukcje pojawiają się na ekranie).

W razie potrzeby otrzymania faktury imiennej/na zakład pracy, prosimy o podanie dokładnych danych w odpowiednich polach formularza zamówienia. Fakturę wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania płatności.

Szkolenie zostanie udostępnione na platformie e-learningowej w terminie:

a) natychmiast po zatwierdzeniu transakcji przez wpłacającego - dla osób płacących kartą kredytową lub przez system PAYU z konta w banku obsługującego szybkie płatności;

b) od kilku godzin do jednego dnia roboczego od złożenia przelewu - w przypadku przelewu z innego banku,

c) w ciągu 2-5 dni roboczych od wpłaty w urzędzie pocztowym.

II. Jeżeli za szkolenia zapłaci pracodawca i w celu dokonania płatności potrzebna jest wystawiona wcześniej faktura przelewowa, należy:

- wykonać punkty 1-6 powyższej instrukcji,
- z dostępnych form płatności wybrać opcję "Płaci pracodawca",
- postępując zgodnie z instrukcjami zatwierdzić zamówienie. Po jego otrzymaniu i zweryfikowaniu wyślemy na adres placówki fakturę płatną przelewem w terminie 14 dni. Materiały zostaną udostępnione w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania na naszym koncie zapłaty za fakturę.

III. W przypadku, gdy pracodawca sam zamówił już szkolenia i otrzymał fakturę, należy po umieszczeniu w koszyku uzgodnionych z dyrekcją szkoleń wybrać opcję "Płaci pracodawca", następnie "Faktura już wystawiona", po czym wpisać numer faktury i postępować dalej zgodnie z instrukcjami. Dostęp zostanie przyznany niezwłocznie po zweryfikowaniu zamówienia i płatności.

Pomiń Pomoc
Po raz pierwszy korzystam z metody e-learningowej, jestem zachwycona formą przekazu wiadomości, materiałami do nauki, o elastycznym czasie uczestnictwa w kursie nie wspominam, bo to oczywiste. Kurs na 5+. Dla mnie rewelacja! Zobacz więcej opinii ›
Pomiń KATALOG SZKOLEŃ