II.4 Podstawy psychologii pamięci dla nauczycieli (e-learning)
Podsumowanie: Podstawowe informacje o funkcjonowaniu pamięci zaprezentowane z perspektywy praktyki pedagogicznej.
Problematyka:
Kurs prezentuje najważniejsze informacje o działaniu pamięci oraz możliwościach zastosowania wiedzy o jej funkcjonowaniu dla podniesienia skuteczności uczenia się i nauczania. Uczestnicy otrzymują ponadto bibliografię pomocną w samodzielnym pogłębianiu wiedzy o pamięci.
Adresaci:pedagodzy, nauczyciele gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, nauczyciele klas I-III, nauczyciele przedszkola
Liczba godzin szkolenia tradycyjnego, jakiej odpowiada kurs:5
Forma zaliczenia:test wiadomości
Cena kursu internetowego:55 zł
Najkrótszy możliwy termin ukończenia:1 dzień roboczy od wpłynięcia opłaty za kurs do uzyskania oceny pracy zaliczeniowej i wystawienia zaświadczenia. Więcej informacji o czasie trwania kursu.
Prowadzący: mgr Magdalena Pitala-Jasek - psycholog z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, specjalizuje się w diagnozie psychologiczno-pedagogicznej i psychologii edukacji oraz doradztwie edukacyjnym i wychowawczym dla rodziców i nauczycieli (m.in. w ramach prowadzonej od 2007 r. niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej)
SPIS TREŚCI
Pamięć krótkotrwała
Pamięć długotrwała
Pamięć proceduralna, semantyczna i epizodyczna
Inne podziały pamięci
Prawidłowości związane z zapamiętywaniem
Przechowywanie informacji w pamięci
Przyczyny zapominania
Biologiczne podłoże pamięci
Pamięć dzieci – prawidłowości rozwojowe
Opinie:Co najbardziej podobało się uczestnikom?Sensowne materiały, cena
Opinie pochodzą z ankiet wypełnianych po zakończeniu szkolenia.
Po raz pierwszy korzystam z metody e-learningowej, jestem zachwycona formą przekazu wiadomości, materiałami do nauki, o elastycznym czasie uczestnictwa w kursie nie wspominam, bo to oczywiste. Kurs na 5+. Dla mnie rewelacja! Zobacz więcej opinii ›