- A. Szybkie szkolenia w niskiej cenie
- K. Kurs z książką
- I. Profilaktyka w szkole i przedszkolu oraz postępowanie w sytuacjach trudnych
- II. Przebieg i wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży
- III. Trudności w uczeniu się - rozpoznawanie, terapia, zapobieganie
- IV. Kompetencje terapeutyczne nauczyciela i pedagoga
- VI. Metody diagnozy pedagogicznej
- VII. Szkolenia dla nauczycieli bibliotekarzy
- VIII. Szkolenia dla nauczycieli przedszkola i klas I-III
- IX. Szkolenia dla wychowawców klas
- X. Szkolenia dla pedagogów
- XI. Dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
- II.20 Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole masowej - jak go zrozumieć i wspierać?
- III.14z Jak wspomagać rozwój percepcyjno-motoryczny starszych uczniów, którzy z powodu deficytów funkcji wzrokowych doświadczają trudności w nauce i obniżenia komfortu życia? Ćwiczenia usprawniające funkcje analizatora wzrokowego
- I.12ZP Jak rozpoznać przemoc w rodzinie i reagować na nią? Obowiązki pracowników oświaty: regulacje prawne i dobre praktyki
- I.13-Z Gry i zabawy integracyjne dla uczniów klas VII, VIII oraz klas I szkół ponadpodstawowych
- I.8 Jak pomóc nieśmiałemu nastolatkowi
- II.3 Elementy treningu twórczości w edukacji i wychowaniu młodzieży. Ćwiczenia i zabawy grupowe rozwijające umiejętności interpersonalne, ciekawość poznawczą, myślenie logiczne i kreatywność
- II.12 Zabawy budujące współpracę w grupie dla uczniów klas IV-VIII oraz klas I szkół ponadpodstawowych
- II.13 Jak uczyć sztuki bycia sobą i komunikacji z innymi. Trening asertywności w pracy nauczyciela i pedagoga
- II.4 Podstawy psychologii pamięci dla nauczycieli
- III.10 Podstawy wiedzy o dysleksji
- III.5 Dyskalkulia: przyczyny i objawy specyficznych trudności w uczeniu się matematyki
- IV.2 Podstawowe zasady terapii behawioralnej
- IV.5 Biblioterapia wychowawcza dzieci i młodzieży
- 0. Szkolenia bezpłatne
- Nowości
- Pakiety kursów