- A. Szybkie szkolenia w niskiej cenie
- K. Kurs z książką
- I. Profilaktyka w szkole i przedszkolu oraz postępowanie w sytuacjach trudnych
- II. Przebieg i wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży
- III. Trudności w uczeniu się - rozpoznawanie, terapia, zapobieganie
- IV. Kompetencje terapeutyczne nauczyciela i pedagoga
- VI. Metody diagnozy pedagogicznej
- VII. Szkolenia dla nauczycieli bibliotekarzy
- VIII. Szkolenia dla nauczycieli przedszkola i klas I-III
- IX. Szkolenia dla wychowawców klas
- X. Szkolenia dla pedagogów
- II.20 Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole masowej - jak go zrozumieć i wspierać?
- III.16z Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem u uczniów klas I-III szkoły podstawowej oraz starszych mających trudności w uczeniu się
- III.13z Jak wyrównywać deficyty funkcji wzrokowych i ruchowych u uczniów młodszych klas szkoły podstawowej? Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową i grafomotorykę
- III.14z Jak wspomagać rozwój percepcyjno-motoryczny starszych uczniów, którzy z powodu deficytów funkcji wzrokowych doświadczają trudności w nauce i obniżenia komfortu życia? Ćwiczenia usprawniające funkcje analizatora wzrokowego
- III.15z Profilaktyka dysleksji w praktyce. Ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój funkcji słuchowych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- IX.1 Jak być dobrym wychowawcą? Ciekawa lekcja wychowawcza jako klucz do integracji klasy
- I.12ZP Jak rozpoznać przemoc w rodzinie i reagować na nią? Obowiązki pracowników oświaty: regulacje prawne i dobre praktyki
- III.12z Ćwiczenia wyrównujące deficyty percepcji słuchowej u uczniów klas IV-VIII oraz starszych o znacznie zaburzonych funkcjach słuchowych
- IV.6 Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w nauczaniu, wychowaniu i terapii. Podstawy teoretyczne: ćwiczenia, zasady planowania i prowadzenia zajęć
- I.6a Uczeń z nadpobudliwością psychoruchową: dostosowanie wymagań, kierowanie zachowaniem, terapia, psychoedukacja rodziców
- III.11z Ćwiczenia polisensoryczne w pracy z uczniami klas 0 oraz I-III mającymi trudności z zapamiętaniem liter p, b, g, d
- I.17 Jak pomóc dzieciom w radzeniu sobie ze stresem? Zabawy grupowe na rozładowanie napięcia, uspokojenie i wyciszenie dla przedszkolaków i uczniów szkoły podstawowej
- I.16 Szkoła bez stresu: techniki relaksacyjne w nauczaniu i wychowaniu. Warsztaty dla nauczycieli i pedagogów
- I.14-Z Co każdy nauczyciel i wychowawca powinien wiedzieć o inteligencji emocjonalnej, aby lepiej kierować rozwojem dzieci
- I.13-Z Gry i zabawy integracyjne dla uczniów klas VII, VIII oraz klas I szkół ponadpodstawowych
- I.12-Z Gry i zabawy integracyjne dla uczniów szkoły podstawowej
- I.11 Profilaktyka agresji u dzieci. Gry i zabawy dla uczniów, psychoedukacja rodziców
- I.11b Zabawy grupowe przeciwdziałające agresji u dzieci. Warsztaty dla nauczycieli i pedagogów
- I.5 Podstawy wiedzy o ADHD
- I.7a Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, zabawy plastyczne i manualne, zabawy integracyjne
- I.7b Zabawy stymulujące rozwój dziecka nadpobudliwego psychoruchowo: zabawy kształtujące uwagę i pamięć oraz kompetencje emocjonalne, zabawy ruchowe, opowiadania relaksacyjne.
- I.8 Jak pomóc nieśmiałemu nastolatkowi
- I.9a Jak pomóc nieśmiałemu dziecku w przedszkolu i szkole podstawowej
- II.3 Elementy treningu twórczości w edukacji i wychowaniu młodzieży. Ćwiczenia i zabawy grupowe rozwijające umiejętności interpersonalne, ciekawość poznawczą, myślenie logiczne i kreatywność
- II.16b Empatyczna edukacja. Jak przez zabawę budować wzajemny szacunek i współpracę w klasie szkolnej oraz kształtować kompetencje społeczne i emocjonalne uczniów
- II.17-Z Gry i zabawy na zimowiska, półkolonie zimowe oraz feryjne zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla uczniów szkoły podstawowej
- II.16 Zabawy uczące współpracy, rozwijające empatię oraz wzmacniające samoocenę dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- II.15-Z Gry i zabawy na wycieczki, zieloną szkołę i kolonie letnie dla uczniów szkoły podstawowej
- II.11 Zabawy budujące współpracę w grupie dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- II.12 Zabawy budujące współpracę w grupie dla uczniów klas IV-VIII oraz klas I szkół ponadpodstawowych
- II.13 Jak uczyć sztuki bycia sobą i komunikacji z innymi. Trening asertywności w pracy nauczyciela i pedagoga
- II.14 Jak wzmacniać poczucie własnej wartości dziecka? Zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój pozytywnej samooceny
- II.4 Podstawy psychologii pamięci dla nauczycieli
- II.7 Diagnoza lateralizacji
- II.8 Praca z dzieckiem leworęcznym w przedszkolu i klasach I-III
- III.10 Podstawy wiedzy o dysleksji
- III.2 Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji
- III.5 Dyskalkulia: przyczyny i objawy specyficznych trudności w uczeniu się matematyki
- IV.2 Podstawowe zasady terapii behawioralnej
- IV.5 Biblioterapia wychowawcza dzieci i młodzieży
- IV.8 Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga - podstawy teoretyczne
- IV.7 Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga. Mechanizmy psychologiczne, metodyka prowadzenia zajęć, tworzenie bajek terapeutycznych opartych na diagnozie problemów dziecka
- IV.9 Terapia sztuką w praktyce pedagogicznej
- IV.10 Elementy arteterapii w pracy nauczyciela i pedagoga
- VIII.1 Edukacja przyrodnicza i ekologiczna w przedszkolu i klasach I-III poprzez zabawy plastyczne
- XI. Dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
- 0. Szkolenia bezpłatne
- Nowości
- Pakiety kursów